How To Train Your Dragon
This is Berk, home of Vikings and dragons! Join Toothless, Hiccup, and the rest of the Hooligans on heroic adventures. Compete in racing, map the world, and release captive dragons from invading trappers! Tame, collect, and train dragons from the vast reaches of the Barbaric Archipelago to become an expert dragon rider. Includes 24 popular skins!