Hamster Playground - Beware the Cat Game Mode
Attention all hamster lovers! Get ready for an exciting addition to HamsterPlayground - "Beware The Cat" mode! In this heart-pumping game mode, your hamster turns into a top racing driver, trying to reach the finish line marked by the iconic red and green lights. It's not just a race; it's a test of speed, agility and perfect timing! "Beware The Cat" mode provides a new level of excitement as your hamster sprints when the light is green, but must stop in place when it turns red. Compete against friends or AI opponents in fast-paced races full of unexpected stops and starts. Get through the race and across the finish line, proving that your hamster is not only fast, but also extremely responsive.