Hamster Playground - Adventure & Style DLC Pack
Enhance your Hamster Playground experience with the Adventure & Style DLC Pack, featuring six exciting expansion packs that add new themes, costumes, quests, and jobs for your hamsters. Dive into a world of fun and let your hamsters explore new adventures in style! Included DLCs - Spooky Hamster House DLC: Introduce a bit of spookiness to the party! This DLC adds haunting decorations, scary costumes, and spooky quests to your hamsters' world. - Hamster City DLC: It's time to get to work! Bring urban-themed content, occupational costumes, and city-inspired quests to your hamsters. - Kawaii DLC: Domo Arigato, Mr. Hamsta! Embrace the charm of Japan with Asian-themed decorations, traditional costumes, and new quests in a glamorous setting. - Doll House DLC: Every girl dreams of a dollhouse, right? Transform your hamsters' home into a dollhouse with rock musician costumes and fun new quests. - Royal Hamsters DLC: It's time for a little fantasy! Add medieval magic with castle-themed items, royal costumes like knights and princesses, and quests inspired by medieval stories. - Cute Pets DLC: Feel like you're on a farm with this adorable DLC! Introduce farm-themed decorations, animal costumes, and farm-related quests for your hamsters.