Forza Motorsport 7 IndyCar Pack
The Forza Motorsport 7 Spotlight cars for May are the 1969 Ford Brawner Hawk III, 2019 Chevrolet Corvette ZR1 Pace Car, 2019 Honda #15 Rahal Letterman Lanigan Racing Dallara, 2019 Honda #9 Chip Ganassi Racing Dallara, 2019 Chevrolet #2 Team Penske Dallara, and the 2019 Chevrolet #22 Team Penske Dallara . This month, we're celebrating the thrills of IndyCar with six cars as a FREE download for our players! Once this add-on is acquired, you are granted a one-time only, free addition of the cars to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired at no charge. Requires Forza Motorsport 7 to play.