Formula Legends : Historic Tracks Pack
Relive the evolution of Formula racing with the Historic Tracks Pack for Formula Legends. Take on three legendary circuits inspired by iconic motorsport destinations, each recreated across multiple eras of racing history. From unforgiving vintage layouts to refined modern configurations, every track offers a unique challenge and a distinct racing atmosphere. Included in this pack: San Marino Motorsports Park – Classic & Modern Variations Dutch Dunes Circuit – Classic & Modern Variations Hatchwood Circuit – Vintage & Classic Variations Master technical corners, flowing elevation changes, high-speed sections, and historic layouts that defined generations of racing. Experience the past and present of Formula racing in Formula Legends: Historic Tracks Pack.