Escape Simulator: Mayan DLC
Venture deep into the mysterious Mayan jungle and unlock the secrets of four brand-new escape rooms! Inspired by iconic adventures, this DLC will test your wits and puzzle-solving skills as you explore ancient temples and face legendary challenges. Jaguar's Gate Guarded by two majestic jaguars, this sacred entrance will challenge you to prove your worth. Can you survive their trials and uncover the hidden secrets beyond the gate? Serpent's Crossing Navigate through the treacherous waters of an ancient temple, where every step could be your last. Outsmart traps and find your way through this water temple. Macaw Throneroom Step into the vibrant chamber of the Macaw King, where solving puzzles is your only way to reclaim the lost throne hidden among vibrant jungle wildlife. Monkey's Vault Guarded by mischievous monkeys, this vault holds untold riches. Solve the tricks they’ve laid out for you and claim the treasure—if they let you! Adventure awaits in this thrilling escape room expansion.