Endless Space 2: Supremacy
The Hissho are a military and expansion-oriented faction whose main gameplay feature is Keii. This new resource can only be replenished through combats is used to power special abilities. It also drives their empire Obedience which replaces happiness. Crushingly strong in offence, the Hissho will only fall if you cannot sustain your war economy and let your Honor wither away. As a faction well versed in the art of combat, the heroes are focused on warfare and space battle. They are best suited for admiral positions thanks to strong damage and fleet upkeep bonuses but if push comes to shove, they make decent governors… as long as your goal is to make your system a manpower and spaceship factory.