Endless Space 2: Celestial Worlds
As the leader of the Academy delves deeper into the secrets of the Lost, his grip on Academy operations wavers. Restless Heroes begin making their own decisions, and begin to view the Unique Planets as sources of power that could be anybody's property… Dive into this new questline where your decisions matter and the all possible outcomes lie in your very hands...