Dupli-Kate - Hidden Zero Skin
No backups. No copies. No second chances. Ripped straight from the bombshell reveal in Invincible #46, Dupli-Kate's "Hidden Zero" steps out of the safety of the shadows and enters the fight. Show your enemies you're willing to risk it all-- and win-- with this courageous skin inspired by the redesign of Kate's classic costume. Every match becomes a high stakes gamble. You've got all of us now. Safety is for squares. Included with this Skin are 4 color variants.