"DLC 17" hairstyle
Change up your hunter's look with this special appearance option! If you want your hunter to have the tighest plaits around, this is the hairstyle for you! After purchasing, select Change Appearance in the Item Box to apply to your hunter. Note: This item is cosmetic only and does not confer any status benefits.