Deep Rock Galactic: Survivor - After Hours Pack
What do the dwarves get up to in their time off, besides hanging out at the Abyss Bar, of course? The After Hours pack will give you an exclusive peek at the secret lives of the dwarves. This DLC includes the following: The ‘Slayer’ skin for the Scout The ‘Fanboy’ skin for the Driller The ‘Scientist’ skin for the Engineer The ‘King’ skin for the Gunner NOTE: This DLC is cosmetic only. It won’t affect your performance in the game, unless you consider “drilling with large foam fingers” performance-enhancing (which would be fair).