Behaviour Digital Inc.Action & adventureMulti-Player Online Battle ArenaOther
The AURIC CELLS are the new currency for Dead by Daylight. This pack will grant 12500 Auric Cells to be used through the in-game store to purchase and unlock characters (licensed and non-licensed) as well customization items.