Construction Simulator - Spaceport Expansion
Ever dreamed of contributing to the exploration of the universe? Then add the Spaceport Expansion to your Construction Simulator! This DLC takes you to a new map on a tropical peninsula where you have to build a spaceport from scratch. Two new campaigns with three missions each and an epic final campaign consisting of two missions allow you to construct a research center, a rocket launchpad, and many more facilities needed to successfully send a research satellite into outer space. Together with further missions, these jobs will grant you about 40 to 50 hours additional playtime. Why not enjoy them in extensive multiplayer sessions with friends? The huge construction sites are waiting for you!