Cities: Skylines - Race Day Bundle
Kick your city into high gear with the Race Day Bundle, with one Expansion, two Content Creator Packs, and one Radio Station! The Race Day Bundle includes: “Race Day” Expansion Rev up your city! Transform your streets into high-octane race courses, host thrilling running and cycling events, and dazzle crowds with large parades. Whether drawing in tourists or entertaining citizens, create jaw-dropping spectacles that kick your city into overdrive. “Renewed History” by Brum Transform your skyline with a pack that balances history and progress. Created by Brum, these buildings mesh tradition with function, using steel, glass, and concrete to create a look where modern development and historical preservation coexist beautifully. “Iconic Brutalism” by Cristolisto Embrace raw concrete and unapologetic design. Created by Cristolisto, this pack celebrates the bold, geometric forms of Brutalist architecture. Add a modern, austere edge to your city with monumental civic structures and unique buildings. 8 Gear Radio Capture the pulse of the present with modern soft house and warm, uplifting tones. With 16 tracks that shimmer between mellow grooves and bright, euphoric highs, it’s the perfect soundtrack for sunrise drives and city lights.