Chess Infinity: Roman Classic Chess Sets
Enter the world of ancient Rome with the Roman Classic Chess Sets. This pack includes 9 masterfully crafted chess sets, each inspired by the classical sculptures of Rome. From gleaming metal to polished cedar wood, every piece stands proudly on its own plinth, depicting centurions, emperors, and senate officials with heroic authenticity. Perfect for those who appreciate the artistry of classical sculpture, the Roman Classic Chess Sets turns every match into a tribute to the might and legacy of Rome. Feel the weight of history with every move, as your centurions and emperors face off in battle.