Cats out of the Bag Bundle
Bag open, cats everywhere! With three cat breeds arriving in the Pirate Emporium, this is your chance to make new feline friends. This purchase includes the Cat’s Meow Bundle, which gives you one of each new cat type and Sovereign Outfits for them all! The only thing better than a new kitty is one dressed like royalty, right? You’ll have a scruffy Wildcat, fluffy Ragamuffin and slinky Mau to show off, plus 1,000 Ancient Coins to spend on any colour variants you fancy. This bundle also packs a free 25,000 gold bonus for use in the Outpost shops, to ensure you look as good as your new pet! The Cats out of the Bag Bundle contains 1,000 Ancient Coins, the Cat’s Meow Bundle (including three cat types and outfits) and a free bonus of 25,000 gold.