Bus Simulator 21 Next Stop - IVECO BUS Bus Pack
Attention all Angel Shores and Seaside Valley bus drivers! Do you want to upgrade your bus fleet – preferably with brand-new buses? Then this is the perfect expansion pack for you! This Bus Simulator 21 Next Stop - Bus Pack includes three new buses licensed from renowned manufacturer IVECO BUS! Features: IVECO BUS Crealis 60-foot e-articulated bus with 3 axles and 4 doors. IVECO BUS Crossway LE 40-foot interurban bus with 2 axles and 3 doors. IVECO BUS Eway by HEULIEZ 40-foot electric bus with 2 axles and 3 doors. 3x Interiors This bus pack comes with three authentic interior designs with specifically created color patterns for the seats and appealing floor textures. Go ahead and try them out (also available in your other buses) and become the next transport trendsetter!