Bag Fight - Key Pack Lite
Bag Fight - Key Pack Lite includes: - 25 Silver Keys - 5 Golden Keys Key Packs have a lot of keys to unlock powerful equipment. Merge identical items to create stronger versions and unlock new bonuses that will make your heroes unstoppable!