Asphalt Legends - All-Class Pack
Start your career with a well-rounded garage. This all-class pack will give you a competitive edge with a car from each class. This pack includes: - 40 Lamborghini Centenario Blueprints - 45 Nissan GT-R Nismo Blueprints - 30 Aston Martin DB11 Blueprints - 40 BMW M4 GTS Blueprints - 20 Volkswagen XL Sport Concept Blueprints - 500 Tokens* - 350,000 Credits** *Tokens are an in-game currency that can be earned for free by completing challenges or pulling off impressive feats in the game. They can be used to obtain items from the shop, unlock cars, and more... **Credits are an in-game currency that can be earned for free by completing races. They can be used to obtain items from the shop, upgrade your vehicles, and more...