Hunt: Showdown – Bridgewater's Honor
This DLC contains one Legendary Hunter and three Legendary Weapons: - Sgt. Bridgewater (one hunter) - Honor Above (one weapon) - Standard Issue (one weapon) - Arlington Grave (one weapon) Sergeant Caleb Bridgewater felt he was nothing before the uniform; striding out through the badlands with his brothers in arms made him the man he is today. It was not just the inescapable violence that got the better of his nerves, but orders given that didn’t align with his own moral compass. Honor became an old feeling, lost amongst the urgent need to avenge fallen friends, desperation in protecting the vulnerable, and realizing that their aspirations were misguided: that they were enforcing an idea of order in a wild land that never asked for it. Though Sergeant Bridgewater’s performance made him a shining example to others, his postings passed in a haze as he lost himself. He heard what happened to his friends who were discharged, that they were left to struggle with their personal legacies of war. When word reached him of home, and of what had happened in the Bayou, it rattled him back to reality. Letters told of unspeakable horrors and an existential threat to the United States. He urged his men to return to Louisiana, to fight what seemed to be a good fight – a fight he believed it was the nation’s duty to undertake. In the end, he walked alone, still wearing the uniform, believing he had chosen the most important war.