Summon devilish monsters from the underworld by using your burning weapons to rip the souls from your opponents’ chests. This pack contains an outfit, a sword, a dagger, a mount skin, an eagle skin, and an outfit dye. Fire Demon Outfit: Sets the target on fire after a successful assassination and burns the body away. Demon Claw: Setting weapons on fire, this devil’s claw was first described in ancient times. Demon Fang: Crafted from the burning fang of a fiery demon, set your enemy on fire. Merthykhuwar: A fearsome and terrifying mount that has leapt straight out of nightmares. Simurg: This winged dragon is a fearsome airborne companion. Red Initiate of Alamut: A gray customization with scarlet red accents.