Zenless Zone Zero — 1980 Monochromes
Purchase to get 1980 Monochromes, and an extra 1980 Monochromes on your first purchase in Zenless Zone Zero. Monochromes can be used to purchase bundles and can be traded for Polychromes. Polychromes can be traded for Encrypted Master Tape, Master Tape, Ether Battery, etc. Encrypted Master Tape and Master Tape can be used in Signal Search for a chance to obtain rare Agents and W-Engines.