Transform the soldiers of XCOM into an elite alien hunting squad with impressive new weapons and armor to face off against new alien Rulers that will pursue your squad across an entire campaign. Additional cosmetic upgrades to soldiers and the Avenger are included, as well as a new epic mission where Central Officer Bradford leads a squad with the guidance of an old friend.