WW1 Game Series Bundle
Get all three games in the WW1 Game Series! From ferocious alpine warfare in Isonzo to battles of maneuver in Tannenberg and brutal trench combat in Verdun, fight across three very different theaters of the First World War. Every game offers a different combat experience with different nations, weapons, and battlefields. Isonzo - Italian Front Ferocious Alpine warfare will test your tactical skills in this authentic WW1 FPS. Battle among the scenic peaks, rugged valleys and idyllic towns of northern Italy. The Great War on the Italian Front is brought to life and elevated to unexpected heights! Verdun - Western Front The French, British, Americans and Belgians battle the Germans in the muddy trench warfare of Verdun. Lead charges across No-Man’s-Land then stand your ground against the inevitable counter attack as you attempt to push the enemy out of their final trench line. Tannenberg - Eastern Front In Tannenberg, the Imperial Russian army goes up against German and Austro-Hungarian forces in the wild landscapes of the east. Move fast and watch your flanks to encircle the enemy before they do the same to you!