Wobbly Life
Grandma has kicked you out into the big wide Wobbly world demanding you go and GET A JOB! She would be so proud if you could earn some money and get your own house one day! It's time to start earning and living your best Wobbly Life! 1-4 players Online and Local split-screen co-op Open-world sandbox filled with mini-games, toys, secrets +100 unique missions & jobs with exclusive rewards to unlock, alone or with friends +90 vehicles to ride around (and crash) +500 clothes items to show-off in your wobbly look FUN, FRIENDS & PHYSICS! Let's start exploring! Almost everything is interactive – grab, play, and experiment in a world filled with props, mini-games, and surprises. Experience the joy solo or share your adventures with up to 4 players in online or local co-op, all in one big Wobbly world. MYSTERIES AND MISSIONS Embark on story missions, each offering unique rewards through fun puzzles and challenges. Unveil the mysteries of the tropical island, uncover the mountain’s secrets, delve into hidden caves... The Wobbly Museum has lost all its artifacts! Maybe you can help? Buy treasure maps and solve clues to find all the Museums' lost treasures and unlock exciting rewards. GO GET A JOB! Make grandma happy and go get that job! Earn money by choosing from +40 exciting jobs, each bringing their new unique challenges. From pizza delivery to firefighting, taxi driver to disco dancer… your Wobbly dream job is waiting for you. GO TO SPACE! The Wobbly Space Programme is looking for new recruits. Space is a whole new open world, with new jobs, missions, and secrets to uncover. You'll even get to fly your own spaceships too, so what are you waiting for! LIVE THE HIGH WOBBLY LIFE! Once you’ve fattened up your bank account why not go on a shopping spree? Visit the Pet Shop to buy a faithful companion, buy and unlock +500 clothes items and choose from +90 different vehicles. When you’ve really made the big bucks, you can even buy a house: from a wooden cabin to a huge fancy mansion, Wobbly Island has a home for everyone! PLAY YOUR OWN WAY WITH ARCADE MODE Want to take a break from Wobbly Island? Try out Arcade mode! Discover new game modes: Trash Zone, Hide & Seek, Wobble Run and Sandbox. Each have customizable settings for you to play with, multiple mini-games and new areas to have fun in!