Wizard101 Arc 1 Access Pass
Purchase access to the first arc of the Wizard101 story! Travel through the worlds of Wizard City, Krokotopia, Marleybone, MooShu, and Dragonspyre in your quest to save the Spiral from the evil Malistaire Drake! Please note, the Arc 1 Access Pass only includes the 75 zones required to complete Arc 1 of the mainline story content. The Arc 1 Access Pass does not include access to following side-content areas and dungeons: Crab Alley, Deep Warrens, Wailing Caverns, The Catacombs, Selenopolis, Castle Darkmoor Dungeon, Kembaalung Dungeon, House of Scales Dungeon, and the Barkingham Palace Dungeon. In addition, the side worlds of Aquila (other than the Garden of Hesperides), Grizzleheim, and Wysteria are not included. The purchase of the Arc 1 Access Pass on the Microsoft Store may only be used on the Xbox by the account that completed the purchase.