Witches & Wieners
For those who wish to be more than they are, there's the Witches & Weiners Pack. Now dress yourself as the best mascot in town, the Hot Dog. Just hope your enemies aren't hungry. Or sneak around and shoot people in the back as a Ninja. A halo and horns shows who's naughty or nice. Want to channel your inner witch? Go ahead and dress the part while riding your broomstick through the air!