Wingspan: Asia Expansion
Wingspan Digital has arrived on a new continent. Discover the mysterious, diverse birds of the East along with their enchanting world in Wingspan: Asia Expansion. Here you’ll encounter new birds and bonus cards, expand your collection of backgrounds and portraits with new ones inspired by the region, and have the opportunity to play in an all-new mode that will bring a breath of fresh air and even more variety to your games. Journey for Two: Duet Mode Wingspan: Asia Expansion introduces a brand-new Duet Mode, where you compete with one other player for additional points using a special Duet Map. To come out on top, travel across the map, claim different habitat spaces with Duet Tokens, and achieve new end-of-round goals specific to this exciting head-to-head mode. New Expansion – New Cards As with every new addition, Wingspan: Asia Expansion comes with a collection of new birds to your game. Expand your atlas with region-specific species, discover fun facts about them, and learn to recognize their calls. Besides the 90 new fascinating bird cards, there are also 13 new bonus cards - including two designed for Automa mode - which will diversify your games and, when used well, play a crucial role in your victories. A Visual and Auditory Feast Wingspan: Asia Expansion treats your eyes to a feast with 4 new digitally painted backgrounds inspired by breathtaking landscapes of the East. There are also 8 player portraits associated with local cultures to help you feel the continent's wondrous aura. The soundscape hasn’t been forgotten either. Paweł Górniak, the composer behind the music for Wingspan, has created 4 soothing, relaxing musical tracks that will make your gameplay experience as relaxing as ever. Enjoy All the Features of the Base Game Wingspan: Asia Expansion keeps all the features available in the base version of the game. Play with both your flock and strangers in cross-platform multiplayer mode, test your skills in weekly challenges, and play against the demanding Automa. The magical landscapes of Asia and its extraordinary avifauna await you.