Weird West
Discover a dark fantasy reimagining of the Wild West where lawmen and gunslingers share the frontier with fantastical creatures. Journey through the story of a group of atypical heroes, written into legend by the decisions you make in an unforgiving land. Each journey is unique and tailored to the actions taken - a series of high stakes adventures where everything counts and the world reacts to the choices you make. Form a posse or venture forth alone into an otherworldly confines of the Weird West and make each legend your own.