Warrior Item Pack
The original owner of this priceless collection was an Orlesian chevalier who was stabbed in the heart thirteen times. His prized possessions were taken from him at the time of his death, and since then, anyone who has claimed a piece of his stolen property has met a gruesome and untimely end. Each piece of this collection would make a princely gift for a warrior in your company. But would you tempt fate, and risk the wrath of a man murdered in cold blood? This item pack includes a collection of arms, armor and accessories for your Warrior and Warrior followers.