Warrior Item Pack II
From the frozen heights of the Frostbacks to the murky swamps of the Korcari Wilds, there the barbarians of Ferelden dwell. They have fought off empires, led holy wars, and conquered Blights. Contained within are the strongest arms and armors of their stalwart heroes. Take their might for your own as you carve out your destiny in Kirkwall! This item pack includes new armor, weapons, and accessories for use by your warrior Hawke and warrior party members.