An authentic recreation of Walt Disney World Magic Kingdom! Experience beloved attractions, meet iconic Disney and Pixar characters and celebrate the 50th anniversary of Walt Disney World with a spectacular fireworks show. With 25 skins included and special in-game merchandise, you can celebrate in style! By Everbloom Games.