Vigor - Cataclysm Commander Pack
Embrace the role of 'Cataclysm Commander' and take charge of an ambitious clandestine military initiative dedicated to building an unstoppable army by any means necessary. Arm yourself with formidable weaponry and unleash unprecedented havoc upon the Outlands! This pack includes: - Service Uniform (Commanding Officer) - Officer's Hat (Lieutenant Colonel) - Helmask (Ominous Glare) - Document Case (Fine Black) - Lambskin Gloves (Elegant Black) - 3x PH M82 + 50x ammo (7.62x51 NATO) - 5x Gewehr 3 SG1 + 100x ammo (7.62x51 NATO) - 5x Maschinengewehr 3 + 500x ammo (7.62x51 NATO) - 10x Luger + 100x ammo (9x19 Parabellum) * Forbidden Cyphers Skin for Luger - 3x Double XP Ticket - 5x Insurance Ticket This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.