Viewer Pack The Third
This free pack will help keep your co-op game rolling if your partner has downloaded The Trouble With Clones. This free pack does not allow you to play The Trouble With Clones, but allows for full compatibility in a co-operative game. This pack is not necessary if you have already downloaded The Trouble With Clones.