Viewer Pack The First
This free pack will help keep your co-op game rolling if your partner has downloaded Genkibowl VII and also grants you the Saints number one fan CheapyD as a new homie! This free pack does not allow you to play Genkibowl VII, but allows for full compatibility in a co-operative game. This pack is not necessary if you have already downloaded Genkibowl VII. CheapyD (TM) is a trademark of CAG Productions, LLC and is used with permission.