Versebound
Re-write your legend through verse and blood, and bring respite to the tragic youth of Kalevala by besting mythical creatures, monsters, spirits - and even Life and Death themselves - in battle. Perform rituals, navigate treacherous lands, and learn from every misstep to become stronger. Get roused by: - Arming up with different weapons, artifacts and poems to craft the perfect build; - Learning the story of your characters, through besting challenging trials; - Testing your mettle against epic, old school boss encounters; - Bits and pieces of genuine finno-karelian legends; - The dynamic and intense dungeon synth OST!