Valkyria Revolution
In the wake of a revolution, Jutland's elite soldiers, the Vanargand, must band together to defeat the Ruzi Empire and stop death itself—the Valkyria. With an engaging story full of political intrigue, a battle system that mixes real-time combat and tactical strategy, a gorgeous visual style, and more, Valkyria Revolution will immerse players into the frontlines of a desperate war. Equipped with advanced mana weaponry and wielding powerful ragnite spells, this grizzled anti-Valkyria squad will charge head on to combat the terrifying threat of the Valkyria. However, Amleth Gronkjaer, the commanding officer of Vanargand, hides a terrible secret. Is he friend or foe to the country he has sworn to protect?