Vacation Complete Pack
Alternate costume bundle for Ultra Street Fighter IV. Contains new vacation themed outfits for all 44 characters. Wear these new threads and take out your opponents in style! *This content is only compatible with Ultra Street Fighter IV. Will not work with any other game.