UNABLES
UNABLES is all about physics, puzzles and comedy. Welcome to a world where characters are so lazy, that even the player is unable to control them. Take matters into your own hands by controlling the environment instead, with the innovative gameplay mechanics! THROW EVERYONE AROUND! The game comes equipped with a 360-degree, slow-motion precision controls to sway, spin, push, shove and catapult everything and everyone on screen. No outlaw, zombie, or procrastinating vampire is safe anymore. Use physics to solve puzzles, complete quests, unlock peculiar levels, and reveal all the secrets!