Ultra Challengers Pack 2
Download the fourth ultra-powered pack of alternate costumes for Super Street Fighter IV! New costumes for Juri, Ibuki, Cody, Adon and T.Hawk are included! Create a new legend with these ultra new costumes!This downloadable content is only compatible with Super Street Fighter IV.