Uboat Attack: Zeppelin DLC
A new fearsome vessel has joined the fight! With this DLC, you'll unlock: - A new airstrike ability to destroy the enemy forces - 5000 hammers to strengthen your base - Additional guided torpedos for a rainy day You can't become a great captain without a good ship.