Trove - Eclipse Pack
Sun? Moon? Darkness? Why not all three at once thanks to this new pack that's stuffed with Radiant, Lunar, and Shadow goodies! Contains 3 awesome allies, 6 magnificent mounts, and 18 slick styles. 20 Patron Points.