Triborg
Long after Sub-Zero eliminated the cyber Lin Kuei, Special Forces discovered their hidden data storage site and downloaded several files into a test body. The consciousness of Sektor, Cyrax and Smoke somehow intermingled and brought the body to life. The Triborg wiped the lab clean of human occupants - and now seeks to eliminate all organic life.