PlayWay S.A.Simulation
This bundle includes: Tribe: Primitive Builder - Chill out as you explore the beautiful, realistic island of exiles. Gather resources, craft tools, construct buildings and settlements. Manage tribe and automate your gameplay. Tank Mechanic Simulator - Renovate & build II World War tanks. Experience highly detailed & realistic simulation game. Take tanks fully apart by using different tools. Transform them from rusty and ruined to fully working. Check them on the training ground, sell or put into your own museum.