TramSim: Console Edition - Deluxe Content
Enjoying the detailed Vienna and Munich maps and want to experience even more? Upgrade to TramSim: Console Edition - Deluxe and enjoy additional content for Vienna; the ULF Type Tram and the detailed Vienna Depot. Vienna Favoriten tram depot is crucial to the city’s tramway operations and celebrates its 150th anniversary in 2023! In the depot, explore the tram storage areas and navigate the complex track network. Start-up trams on the early shift and shut them down at the end of the day, take on shunting challenges and manage the operable washing system. The ULF (short for Ultra-Low-Floor) Type Tram is the first generation of low-floor trams in Vienna's tram network and has been in operation since 1995. Drive this complex and realistic tram, in 2 length configurations, on the authentic lines of Vienna.