Please note: Tees Valley Line is required, as a separate purchase, in order to utilise the content featured in this add-on. A classic loco which harkens back to the dawn of dieselisation and the backbone of British Rail’s low-to-mid range fleet of motive power. The BR Class 31, known affectionately under many nicknames including “Ped”, “Gurgler” and “Gargoyle”, has served for decades and now you can take to hauling freight with this iconic loco across Tees Valley Rails.