Trailmakers: Skin Pack 3
With this block skin pack, you will unlock eight new skins that can be applied to blocks in Trailmakers to alter their appearance: Pipes (Steampunk) Gears (Steampunk) Graffiti Geometric Pattern Digital Camouflage Metal Plates Rust Weathered The pack offers a pretty wide range of design possibilities with everything from a steampunk-y kind of look with Pipers and Gear, urban run-down with Graffiti and Rust, combat-oriented Digital Camouflage, Metal Plates, Weathered, and more!