Titan Quest: Atlantis
The Hero meets an explorer that is searching for the mythical kingdom of Atlantis, and together they set out on a journey across the western Mediterranean. The key lies in the legendary Diary of Herakles, rumored to be in the Phoenician City of Gadir, but their journey will take them beyond the edges of the known world...