Things Too Ugly
Clock in for the night shift at TEREBRO INC., 1986. As a newly promoted Risk Assessment Data Processor, your job is simple: safeguard the company’s future. But the deeper you dig into the archives, the stranger and more unsettling the details become. Using vintage tools like a GPS and encoder device, you’ll sift through cryptic documents, unravel hidden codes, and piece together fragments of the company’s dark history. The glow of your desk lamp and the hum of a radio accompany you as tension mounts and eerie discoveries unfold. As the night deepens, so does the mystery. What truths lay buried within TEREBRO INC.'s past, and what will you choose to do with them? The fate of the company reputation hangs in balance. Will you be its guardian or its destroyer?