The Star Named EOS
The Star Named EOS is a story-rich puzzle adventure built around photography. Explore a beautiful hand-drawn world as you photograph some of the most precious yet fleeting moments in life. As you recreate photos from the past, you will slowly uncover the truth of a family mystery, and the love hidden within fragmented memories will eventually become clear.